سلام امروز میخوام به شما هک الماس در مستر ۹۰ رو بصورت کاملا مجانی آموزش بدم , تو ویدیو کاملا مشخص باید چیکار کنید امیدوارم خوشتون بیاد منتظر نظراتتون هستم.

دانلود فیلم

کسب درآمد
برچسب‌ها:

 

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - سرمربی تیم ملی امید می‌گوید دوست دارد کی‌روش به پیشنهاد تمدید قرارداد ایران جواب مثبت بدهد.

به گزارش بیست چهارده، نلو وینگادا درباره بازی تیمش مقابل صبای قم اظهار کرد: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و سعی داشتیم برنامه‌های تاکتیکی خودمان را مرور کنیم. البته در نظر داشته باشید که ما در حال حاضر در هفته سوم آماده‌سازی خودمان هستیم و هدف‌مان حضور موفق در بازی‌های آسیایی است.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا از نتیجه و عملکرد تیم‌تان راضی بودید گفت: نمی‌توانم بگویم از عملکرد تیم راضی بودم اما از نتیجه این بازی راضی بودم. ما در حال حاضر در مراحل خوب تمرین‌هایمان هستیم و هفته به هفته بهتر می‌شویم.

وی در ادامه درباره اینکه آیا قول می‌دهید تیم ملی امید همچون تیم ملی که در جام جهانی نمایش خیره کننده‌ای داشت نمایش خوبی داشته باشد، گفت: هدف ما همین است. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم عملکرد خوبی از خودمان ارائه دهیم. البته نتیجه بازی‌ها را نمی‌توانم تعیین کنم.

وی در ادامه درباره کارلوس کی‌روش و حضورش روی نیمکت تیم ملی ایران گفت: امیدوارم فدراسیون قرارداد او را تمدید کند. او روی فوتبال ایران شناخت کافی را دارد و با توجه به اینکه با من هم رابطه خوبی دارد می‌توانیم با هم تبادل بازیکن داشته باشیم. مطمئن باشید او ۱۶ جولای به ایران بازخواهد گشت و من هم امیدوارم که نظرش درباره پیشنهاد تمدید قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران مثبت باشد.
سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - ادامه مذاکرات با سرمربی تیم ملی از حدود دو هفته دیگر به صورت حضوری در تهران انجام می‌شود.

به گزارش بیست چهارده، پس از ارسال بسته پیشنهادی به کی‌روش برای تمدید قرارداد این مربی پرتغالی، وی جمعه گذشته راهی برزیل شد تا ادامه رقابت‌های جام جهانی را از نزدیک تماشا کند.

بر همین اساس قرار است کی‌روش ۱۱ روز دیگر به کشورمان برگردد تا پس از بازگشت، مذاکرات رودررو و حضوری با وی همچنان ادامه پیدا کند.

در واقع این ۱۱ روز فرصت برای تصمیم‌گیری کی‌روش خواهد بود و او در این مدت در مورد پیشنهاد فدراسیون فوتبال و سایر پیشنهاداتش (در صورتی که پیشنهادی باشد) تصمیم‌گیری کرده و پس از اینکه به تهران آمد مذاکراتش را به منظور اعلام همکاری یا عدم همکاری با تیم ملی به صورت حضوری با فدراسیون فوتبال ادامه خواهد داد.

کی‌روش زمانی که قصد رفتن به برزیل را داشت در تماسی با نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال تلفنی صحبت کرده و گفته است پس از بازگشت در خصوص پیشنهاد ادامه همکاری با تیم ملی به صورت حضوری مذاکره خواهد کرد.

کسب درآمد
برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 15 تير 1393برچسب:, | 15:31 | نویسنده : Admin |

 

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی هفته هفتم لیگ جهانی ۲۰۱۴ برابر لهستان مغلوب شد.

به گزارش بیست چهارده، تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان آخرین رویارویی خود را در مرحله مقدماتی لیگ جهانی والیبال را امشب ساعت ۲۲:۴۵ به وقت تهران برگزار کردند که این مسابقه با نتیجه ۳ بر صفر ( ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۰ ، ۲۵ بر ۱۷) به سود شاگردان استفان آنتیگا خاتمه پیدا کرد. با این نتیجه ایران ۱۹ امتیازی و صدرنشین ماند و لهستان جمع امتیازهای خود را به ۱۷ رساند.

طبق نظر کواچ ترکیب اصلی تیم ایران را در این دیدار سعید معروف، فرهاد قائمی، فرهاد ظریف، امیر غفور، سید محمد موسوی عراقی، عادل غلامی و مجتبی میرزاجانپور تشکیل دادند؛ ملی‌پوشان کشورمان در این دیدار با پیراهن‌های سفید مقابل قرمزپوشان لهستان وارد زمین شدند.

ملی‌پوشان ایران درحالی آخرین بازی مرحله مقدماتی لیگ جهانی ۲۰۱۴ را مقابل لهستان برگزار کردند که پس از به‌دست آوردن دو پیروزی متوالی در بازی‌های خانگی، نتیجه سومین دیدار خود را ۳ بر یک به لهستانی‌ها واگذار کرده بودند.

بازیکنان تیم ملی لهستان که با به دست آوردن سه امتیاز بازی شب گذشته به صعود به مرحله نهایی امیدوارتر شده بودند در دیدار امشب هم با آمادگی بالا ظاهر شدند. این امر در حالی بود که ملی‌پوشان ایران عزم خود را برای کسب برد و پایان موفقیت آمیز رقابت‌های مرحله مقدماتی جزم کرده بودند.

در ادامه مسابقات هفته هفتم تیم‌های ملی والیبال برزیل و ایتالیا هم به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف تیم‌های صعود کننده از مرحله مقدماتی مشخص شود. شاگردان کواچ پیش از این صعود خود به مرحله نهایی را قطعی کرده بودند.

مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال طی روزهای ۲۵ تا ۲۹ تیر ماه در شهر فلورانس ایتالیا برگزار می‌شود. این ششمین میزبانی ایتالیا در مرحله نهایی لیگ جهانی است.

* جدول رده‌بندی گروه A به شرح زیر است:

۱- ایران از ۱۲ بازی ۱۹ امتیاز

۲- ایتالیا از ۱۱ بازی ۱۹ امتیاز

۳- لهستان از ۱۲ بازی ۱۷ امتیاز

۴- برزیل از ۱۱ بازی ۱۴ امتیاز

کسب درآمد
برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 15 تير 1393برچسب:, | 15:30 | نویسنده : Admin |

 

به نام خدا
عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه‌ای که برگزار کردیم تنها روی بحث ماندن یا نماندن کی‌روش بر اساس دلایل فنی به تصمیم‌گیری و بررسی پرداختیم و صحبتی از جزئیات نشد.

فریدون معینی در خصوص پیشنهاد مکتوب فدراسیون فوتبال به کی‌روش گفت: در جلسه‌ای که برگزار کردیم تنها روی بحث ماندن یا نماندن کی‌روش بر اساس دلایل فنی به تصمیم‌گیری و بررسی پرداختیم و هیچ صحبتی از جزئیات بسته پیشنهادی نشد. در این زمینه چون فدراسیون قرارداد را تنظیم می‌کند، خود مسئولان فدراسیون در مورد جزئیات به بررسی پرداخته و نظر داده‌اند.

وی افزود: در مورد مسائل مالی و سایر موارد قرارداد فدراسیون بر اساس نظریاتی که در کمیته فنی مورد صحبت قرار گرفت، باید تصمیم گیری کند، البته در مورد توجه کی‌روش به تیم‌های پایه نیز در کمیته فنی صحبت کردیم و اینکه او به فدراسیون احساس تکلیف بیشتری داشته باشد.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آخرین فرصت برای پاسخگویی کی‌روش چه زمانی است، گفت: دراین مورد مطلع نیستم اما کی‌روش دوست دارد در ایران بماند، ضمن اینکه به خاطر تأثیرگذاری روی تیم ملی، مردم هم علاقه دارند او به عنوان سرمربی تیم ملی، قراردادش را تمدید کند.

وی افزود: فعلا که اعلام شده کی‌روش قرار است ۲۵ تیر به ایران بازگردد و باید تا آن زمان منتظر ماند، ضمن اینکه باید فاصله کمی که تا جام ملت‌های آسیا مانده است را هم در نظر بگیریم که از این لحاظ هم تیم ملی متضرر نشود.

کسب درآمد
برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 15 تير 1393برچسب:, | 15:29 | نویسنده : Admin |

 

ماندن و رفتن کي‌روش از تيم ملي فوتبال ايران سوژه اول محافل ورزشي است و کارشناسان و مربيان ايراني نيز نظرات موافق و مخالف زيادي در مورد ادامه همکاري کي‌روش دارند. با اين حال فدراسيون فوتبال ظاهرا در زمينه انتخاب کادر فني تيم ملي بيکار نيست و با توجه به اتمام زمان قرارداد کي‌روش نيز برخي از نماينده‌هاي مربيان نيز در حال رايزني با فدراسيون فوتبال ايران هستند و در چند روز گذشته نيز همين نماينده ها پيشنهاديشان را به مديران فدراسيون فوتبال داده‌اند.

به گزارش فارس، کارلوس آلبرتو پريرا و سوسيچ براي جانشيني کارلوس کي‌روش ابراز تمايل کرده‌اند. گفته مي‌شود در صورتي که فدراسيون فوتبال با کي‌روش به توافق نهايي نرسد و ادامه همکاري به هر دليلي ميسر نشود گزينه جدي و بعدي فدراسيون فوتبال پريرا سرمربي سابق تيم ملي فوتبال برزيل و سوسيچ سرمربي بوسني در جام جهاني هستند.

ظاهرا نماينده‌ هاي اين دو مربي با مسئولان فدراسيون فوتبال ايران مذاکره کرده‌اند و پيشنهاد رسمي را به کفاشيان ارائه کرده‌اند و حتي بحث مدير جديد تيم ملي به مقامات ارشد ورزش کشور نيز داده شده است.

به اين ترتيب شايد جانشين کي‌روش نه يک مربي وطني که يک مربي مشهور پرافتخار بين‌المللي باشد. پريرا تيم ملي برزيل را در جام جهاني 1994 قهرمان کرد و در جام جهاني 2010 هم سرمربي آفريقاي جنوبي بود. سوسيچ هم در جام جهاني 2014 هدايت تيم بوسني را برعهده داشت.

البته اين گزينه‌ها درحالي مطرح مي‌شوند که مذاکرات فدراسيون فوتبال و کي‌روش همچنان ادامه دارد و طرفيت همچنان اميدوارند که بتوانند پس از اتمام مسابقات جام جهاني 2014 به توافق نهايي برسند.

کسب درآمد
برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 15 تير 1393برچسب:, | 15:29 | نویسنده : Admin |

 

در شرايطي که کارلوس کي‌روش پنج‌شنبه پيشنهاد رسمي و مکتوب فدراسيون فوتبال را براي تمديد قراردادش دريافت کرد، آنچه از مفاد قرارداد پيشنهادي به اين مربي پرتغالي برمي‌آيد به نظر مي‌رسد او نيمکت تيم ملي ايران را حفظ کند.

اگرچه يکي از مسوولان فدراسيون فوتبال اين موضوع را تلويحا رد کرد و به خبرنگار ايسنا گفت: " اگر کي‌روش بپذيرد قراردادش را با اين شرايط تمديد کند، بايد يک آدم ديگر شود! " اما با صحبت‌هايي که اين مربي در برنامه تلويزيوني پنج‌شنبه شب انجام داد، به نظر مي‌رسيد اگر چنين باشد اتفاقا او قبل از باز کردن پاکت پيشنهاد آدم ديگري شده بود!

کي‌روش به صراحت تاکيد کرد مسايل مالي در تمديد قراردادش با ايران پس از داشتن زمين تمريني مناسب و بازيکنان در زمان کافي، در اولويت سوم قرار دارد اما جالب است در پيش قرارداد پيشنهادي به او، اولويت‌هاي اول و دوم کي‌روش مورد تاکيد و توجه خاص فدراسيون نبود.

ايسنا پيش از اين گفت‌وگويي را با دکتر محمد احساني عضو کميته فني فدراسيون انجام داد که در آن جزيياتي را از بسته پيشنهادي به کي روش منتشر شد اما فدراسيون پس از جمع‌بندي موارد مختلف فعلا پيشنهادي را به اين مربي داده تا در صورت توافق روي کليات، قرارداد نهايي با ذکر جزييات تهيه و تنظيم شود.

به گزارش ايسنا، فدراسيون پيشنهادي را در قالب 7 بند به کي‌روش تحويل داد که شامل موارد زير است:

1)- مبلغ پيشنهادي 1.5 ميليون يورو

مبلغ پيشنهادي فدراسيون به کارلوس کي‌روش سالانه يک ميليون و پانصدهزار يورو (معادل حدودي 6 ميليارد و 300 ميليون تومان) است.

2)- مدت قرارداد – 4 ساله مشروط

پيشنهاد فدراسيون به کي‌روش قرارداد چهارساله مشروط است. به نحوي که پايان قرارداد انتهاي جام جهاني 2018 روسيه است، با اين شرط که اگر تيم ملي در مسابقات انتخابي جام جهاني حذف شد، در همان مقطع زماني قرارداد خود به خود فسخ شده و محاسبه مالي با او تا همان زمان است.

3)- دو دستيار خارجي در کنار يک دستيار ايراني

بنابر پيشنهاد فدراسيون، کي‌روش تنها مي‌تواند 2 دستيار خارجي را با خود به ايران بياورد. همچنين کي‌روش بايد يک دستيار ايراني را در کادر فني بپذيرد.

طبق درخواست فدراسيون فوتبال، سرمربي تيم ملي هر مربي يا کارشناسي را که بخواهد بر اين تعداد بيافزايد (از قبيل مربي بدنساز، آناليزور و...) به صورت روزانه و به اندازه فعاليتي که دارند دستمزد دريافت مي‌کنند.

4)- پاداش‌ها:

کارلوس کي‌روش در پيش‌ قرارداد دريافتي بابت موارد زير پاداش‌هايي با مبالغ مختلف که احتمالا درصدي از مبلغ قرارداد اوليه‌اش باشد، دريافت مي‌کند:

- قهرماني تيم ملي در جام ملت‌هاي آسيا سال 2015

- راهيابي تيم ملي به جام جهاني 2018 روسيه

- صعود تيم ملي از مرحله گروهي جام جهاني 2018 به مرحله يک‌هشتم نهايي

5)- امکانات:

فدراسيون متعهد مي‌شود تا تمامي امکانات لازم از قبيل زمين تمريني مناسب، اجراي برنامه‌هاي اردويي در داخل و خارج از کشور،‌ تامين البسه مناسب و... براي آماده‌سازي تيم ملي در راه جام ملت‌هاي آسيا در سال 2015 و جام جهاني 2018 را فراهم سازد.

6)- تعامل با کميته فني

اين بند به منظور کنترل و نظارت بيشتر بر سرمربي تيم ملي تعيين شده است. براساس آن کي‌روش و اعضاي کادر فني تيم ملي بايد تعامل کامل و سازنده‌اي با کميته فني فدراسيون داشته باشد. او بايد گزارش‌ کاري منظمي را به کميته فني ارايه داده و نظارت اين کميته را به رسميت بشناسد.

7)- تقسيم وظايف برعهده فدراسيون است!

اما آخرين بندي که فدراسيون در قرارداد پيشنهادي‌ به کي‌روش آورده، مشخصا برآمده از اختلافات پيشين سرمربي پرتغالي تيم ملي با برخي اعضاي کادر مديريتي فدراسيون است!

بر اساس اين بند تقسيم وظايف مسوولين تيم ملي برعهده فدراسيون و کادر فني برعهده کي‌روش است. در اين بند به صراحت آمده که سرمربي تيم ملي حق دخالت در انتخاب سرپرست تيم و مسايل مربوط به اين حوزه را ندارد.

*‌ درخواست فدراسيون براي نظارت بر ساير تيم‌هاي ملي

فدراسيون يا در واقع کميته فني درخواست ديگري از کارلوس کي‌روش دارد و مي‌خواهد اين مربي علاوه بر سرمربيگري تيم ملي بزرگسالان، بر ساير تيم‌هاي ملي هم نظارت کند.

البته اين خواست اکيد فدراسيون نبوده و جزو بندهاي 7 گانه قرارداد پيشنهادي هم نيست اما قرار است در صورت حصول توافق نهايي ميان طرفين برسر سرمربيگري تيم ملي، اين خواست کميته فني نيز مطرح شده تا با کي‌روش در اين باره هم توافق شود.

بر طبق اين پيشنهاد،‌ سرمربي تيم ملي بايد نظارت دقيق و مستمري بر تيم‌هاي ملي پايه ( صرفا تيم ملي اميد و جوانان) داشته باشد و در عوض فدراسيون بابت موفقيت هر کدام از اين تيم‌ها در رقابت‌هاي آسيايي و جهاني، مبلغي را به عنوان پاداش به او مي‌دهد.

البته کي‌روش پاسخ صريحي در اين باره بيان کرد و گفت: مشکلي در پذيرش نظارت بر تيم‌هاي ملي ندارد اما به شرطي که اگر مسووليتي به او داده مي‌شود همراه با اختيار باشد و در غير اين صورت چنين شرطي را نمي‌پذيرد چون بايد از آبرويش براي اين تيم‌ها خرج کند!

کي‌روش که پنج‌شنبه اين پيشنهاد را دريافت کرد جمعه (ديروز) ايران را ترک کرد. او قصد دارد بازي‌هاي مرحله نيمه‌نهايي و مسابقه رده‌بندي و فينال جام جهاني را از نزديک تماشا کند و 16 تير به ايران برمي‌گردد.
منبع:
http://www.varzesh3.com

کسب درآمد
برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 15 تير 1393برچسب:, | 15:28 | نویسنده : Admin |

 

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی -دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان برجسته‌ترین دروازه‌بان آسیایی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بوده است.

به گزارش بیست چهارده، جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل با رکوردها و آمارهای متفاوتی همراه بود که در این بین نام بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان هم که در گروه F با آرژانتین، نیجریه و بوسنی‌وهرزگوین همگروه بودند، به چشم می‌خورد.

پس از سومین کلین‌شیت مانوئل نویر در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل که در بازی با فرانسه رقم خورد، سایت انگلیسی گل به وضعیت دروازه‌بان‌های جام پرداخته و برجسته‌ترین آنها را معرفی کرده است. علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان نیز از نگاه این سایت برجسته‌ترین دروازه‌بان آسیایی جام بیستم معرفی شده است.

این سایت در خصوص وضعیت دروازه‌بان‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل نوشت: در این جام دروازه‌بان برجسته کم نبود. گیرمو اوچوا دروازه‌بان تیم ملی مکزیک یکی برجسته‌ترین دروازه‌بان‌های جام بود که اولین کلین شیت را هم انجام داد. بعد از او می‌توان به قاره آسیا پرداخت که علیرضا حقیقی از ایران برجسته‌ترین دروازه‌بان بود. وینسنت انیاما از تیم نیجریه و کیلور ناواس از تیم کاستاریکا که در ضربات پنالتی برابر یونان خوش درخشید، دیگر دروازه‌بان‌های برجسته جام جهانی ۲۰۱۴ بودند.

این فهرست دروازه‌بان‌هایی بود که در مرحله گروهی هم نمره بالایی گرفتند و البته برخی از آنها نتوانستند به مراحل بالاتر راه پیدا کنند. در مراحل بالاتر و دور حذفی جام جهانی و در بین دروازه‌بان‌هایی که فرصت درخشیدن را داشتند، مانوئل نویر عملکرد بهتری داشته است و برجسته‌ترین دروازه‌بان جام بود. او به استثنای وقت‌های اضافی در بازی با الجزایر که یک گل دریافت کرد، از ۵ مسابقه آلمان ۴ بار موفق شده کلین شیت انجام دهد و تنها برابر غنا بود که در طول ۹۰ دقیقه گل خورد.

کسب درآمد
برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 15 تير 1393برچسب:, | 15:27 | نویسنده : Admin |

 

بازیکن ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس از دریافت پیشنهادهای خارجی پس از جام جهانی خبر داد.
به گزارش خبر گزاری مهر،مهرداد پولادی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در بیستمین دوره مسابقات جام جهانی سه بازی انجام داد که در هر سه بازی نیز یکی از بهترین بازیکنان ایران بود.پس از کنار رفتن تیم ملی وی پیشنهادهای از برخی تیم ها دریافت کرده است.
پولادی با تایید این خبر گفت:مدیر برنامه هایم در حال پیگیری کارهایم است.من از آلمان و اسپانیا پیشنهادهایی دارم،اما از آنجا که هنوز قطعی نشده است اسمی از تیمی نمی آورم.

کسب درآمد
برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 15 تير 1393برچسب:, | 15:26 | نویسنده : Admin |

 

رییس فدراسیون فوتبال معتقد است تیم ملی فوتبال ایران نمی‌تواند با مربی ایرانی در جام ملت های آسیا نتیجه بگیرد و می‌گوید فدراسیون از عملکرد کی روش راضی است. علی کفاشیان با حضور در برنامه ۲۰۱۴ درباره عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل اظهار کرد: به حمدالله عملکرد خوبی را در جام جهانی ارائه کردیم، در واقع انتظار چنین بازی هایی را از تیم ملی نداشتیم در بازی اول مقابل نیجریه بازی امیدوار کننده ای را انجام دادیم و در بازی مقابل آرژانتین نیز توقع چنین بازی خوبی را از بازیکنان نداشتیم ، و در بازی مقابل بوسنی نیز متاسفانه شکست خوردیم اما در کل عملکرد تیم راضی کننده بود...

کسب درآمد
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 14 تير 1393برچسب:, | 16:3 | نویسنده : Admin |

 

کاپیتان تیم ملی فوتبال پس از بازی ایران برابر بوسنی در جمع بازیكنان از عملكرد كی‌روش انتقاد كرد.
به گزارش افکارنیوز، در حالی كه به نظر می‌رسد جواد نكونام یكی از حامیان اصلی ماندن كی‌روش در ایران باشد، اخیرا اخباری به دست‌مان رسیده كه می‌تواند خیلی از معادلات را تغییر بدهد.



پس از افشاگری اخیر رسانه ها در مورد بحثی كه بین كاپیتان تیم ملی و حاج صفی در جریان دیدار ایران برابر بوسنی رخ داد و طی آن جواد به همبازی‌اش گفت: «من می‌گویم كجا بازی كنی نه كی‌روش»، اكنون فاش شده که اختلاف كاپیتان و سرمربی تیم ملی، از آنچه تصور می‌شد، شدت بیشتری دارد.



گویا نكونام پس از بازی آخر ایران در سالوادور در جمع بازیكنان از عملكرد كی‌روش انتقاد كرده و صراحتا گفته ماندن این مربی به صلاح فوتبال ما نیست.



از قرار معلوم نكونام در جمع بازیكنان كی‌روش را یك مربی كاملا تدافعی دانسته و حتی گفته تیم ملی ایران در جام‌جهانی ۲۰۰۶ آلمان خیلی بهتر از الان بازی كرده و برابر پرتغال و مكزیك حملات بیشتری داشته است.



این صحبت‌ها پس از بازگشت تیم ملی از برزیل بین یكی از ملی‌پوشان نیمكت‌نشین شهرستانی و مربی باشگاهی‌اش مطرح شده و به اطلاع خبرنگاران رسیده است.



گویا این تغییر موضع جواد تنها در جمع ملی‌پوشان نبوده و حتی شنیده می‌شود در گفتگویی كه نكونام با وزیر ورزش داشته هم همین صحبت‌ها را به گودرزی منتقل كرده است.



* عادت عجیب نکونام به موضع گیری علیه سرمربیان دارد

درست از همان زمانی كه تصاویر فریاد زدن‌های نكونام بر سر بازیكنان تیم ملی در مصاف با بوسنی روی خروجی خبرگزاری‌ها رفت و به ویژه وقتی خبر تعیین تكلیف او برای حاج‌صفی در زمین مسابقه منتشر شد، می‌شد حدس زد كه آقای كاپیتان گام در مسیر جدید و متفاوتی گذاشته است.



حالا اما شنیده شده استاد در پایان آخرین بازی ایران در جام جهانی، نزد دوستانش عملكرد كی‌روش را زیر سوال برده و تیم ۲۰۰۶ را بهتر از تیم ۲۰۱۴ تلقی كرده است؛ آنچه اگر صحت داشته باشد، نباید زیاد هم متعجب بود.



هنوز یادمان نرفته نكونام چطور بلافاصله بعد از جدایی افشین قطبی از تیم ملی كشورمان او را به باد انتقاد گرفت و از خجالت امپراتور مخلوع درآمد یا چگونه بعد از قطع همكاری با استقلال، وارد درگیری با قلعه‌نویی شد.



حالا هم تكرار همین رفتار با كی‌روش نباید چیز عجیب و دور از ذهنی باشد. نكونام است دیگر؛ انگار هوای مربیان را تا وقتی دارد كه مشغول كار با آنهاست!

کسب درآمد
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 14 تير 1393برچسب:, | 16:2 | نویسنده : Admin |

 

در دو بازی اخیر تیم ملی فوتبال ایران که در گروه F از چهارچوب رقابت‌های جام جهانی برگزار شد ایران فقط از نزدن یک گل رنج برده و در صورتیکه در مقابل بوسنی موفق حرکت کند می‌تواند جواز حضور به مرحله یک هشتم از رقابت‌های جام جهانی را بدست آورد.
راز رشد و موفقیت تیم ملی ایران در هافبک لژیونر این تیم اشکان دژاگه خلاصه می‌‌شود.
این بازیکن در مصاحبه با سایت رسمی فیفا گفت: سرمربی کارلوس کی روش فعالیت بسیار زیادی در تمرینات تیمی کرده و توانسته یک تیم خوب و جمع و جور تشکیل دهد که آمادگی کامل برای رویارویی با بهترین تیم‌های حاضر در دنیا را دارد.

کسب درآمد
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 14 تير 1393برچسب:, | 16:1 | نویسنده : Admin |

 

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: کارلوس کی‌روش تیم ایران را در گروه ۴ تیمی چهارم کرد و ما این نتیجه را با عباس آقا هم می‌توانستیم به دست آوریم. از نتایج تیم ملی در جام جهانی تنها مربی که هیچ اظهار نظری در مورد عملکرد کارلوس کی‌روش و نتایج او در جام جهانی نداشت محمد مایلی‌کهن بود. سکوت سرمربی سابق تیم ملی که به صراحت کلام شهرت دارد حکایت از آرامش قبل از طوفان می‌داد. محمد مایلی‌کهن مثل همیشه تمام حرف‌ها را شنید و در گفت‌وگو با فارس سکوتش را شکست و تحلیل خود را از نتایج تیم ملی در جام جهانی و همچنین عملکرد کارلوس کی‌روش را به شرح زیر بیان کرد.* تیم ملی با عباس‌ آقا هم در جام جهانی چهارم می‌شدظاهرا در این کشور به جوان ایرانی و استعدادهایش توجهی نمی‌شود و انگار اصلا آنها وجود ندارند...

کسب درآمد
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 14 تير 1393برچسب:, | 16:0 | نویسنده : Admin |

علیرضا حقیقی یکشنبه در جمع کودکان محک حضور می‌یابد. علیرضا حقیقی، دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران که در جام جهانی ۲۰۱۴ با عملکرد مناسب خود درخشید، صبح یکشنبه با حضور در موسسه محک و اهدای پیراهن دروازه بانی خود در بازی آرژانتین و همچنین مسابقه پنالتی با کودکان مبتلا به سرطان محک، لحظاتی را با آنها سپری خواهد کرد.پیش از این نیز یک بار دیگر علیرضا حقیقی به همراه جواد نکونام در جمع کودکان محک حضور یافته بود

کسب درآمد
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 14 تير 1393برچسب:, | 15:59 | نویسنده : Admin |

پیشنهاد فدراسیون فوتبال در ۸ بند به سرمربی تیم ملی ارائه شد. فدراسیون فوتبال پیشنهادی را در ۸ بند برای ادامه همکاری به کارلوس کی‌روش ارائه داده است. در این پیشنهاد که روز گذشته به کی‌روش داده شد، درصد افزایش دستمزد این مربی با توجه به سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال لحاظ شده است.طبق اعلام مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال جزئیات این پیشنهاد محرمانه بوده اما مسائلی چون مبالغ پیش قرارداد، پاداش‌ها، دستیار ایرانی، امکانات، دستمزد و تقسیم وظایف در آینده از جمله موارد مطرح شده در این قرارداد است.کی‌روش امروز(جمعه) عازم برزیل می‌شود تا مسابقات جام جهانی فوتبال را از نزدیک دنبال کند و قرار است ۱۶ ژولای (۲۵ تیر) به ایران بازگردد. این مربی پرتغالی تاکید کرده در اسرع وقت پاسخ فدراسیون فوتبال را خواهد داد.

کسب درآمد
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 14 تير 1393برچسب:, | 15:57 | نویسنده : Admin |

 

برای دیدن بقیه عکس ها به ادامه مطالب بروید وما را از نظرات خود بهره مند کنید

کسب درآمد
برچسب‌ها:

ادامه مطلب

من با تلاش زیاد تونستم قدرت بازیکنان رو هک کنم و اگه می خواهید بازیکن قوی داشته باشید ایمیل و رمزعبور و کلمه امن خود برای من یه صورت خصوصی بفرستید.

کسب درآمد
برچسب‌ها:

سلام دوستان یک برنامه گرفتم که 30 تا الماس رایگان به شما میدهد و

در صورت خریداری نسخه اصلی روزانه 30 الماس به شما میدهد برای دریافت این برنامه باید 3 الماس به تیم مستر 90.0 بدهید و در بخش نظرات ایمیل خود را برای ما بنویسید

عکس برنامه :

کسب درآمد
برچسب‌ها:

سلام من در این پست میخوام به شما اموزش هک سکه و الماس بازیmr90بدم

ابتدا من خود برای شما {10 هزار }10000الماس و 50000000{50 میلیون}سکه بطور رایگان خودم هک میکنم

و تا به شما ثابت شود که کارم درست است

بعد که اطمینان به کارم پیدا کردید یک شارژ 1000 تومنی ایرانسل میدید تا من به شما اموزش هک ان را بصورت نوشته و همراه با فیلم و عکس بدهم

مطمعا باشید یاد میگیرید

برای اینکه ابتدا برای تیم شما 10 هزار الماس و 50 میلیون سکه بطور رایگان هک کنم ایمیل و پسورد خود را توی نظرات همین پست  برام قرار بدید و  بفرستید

من برای اینکه برای شما پول و الماس هک کنم باید ابتدا وارد اکانتتون شم تا بتونم شروع به هک سکه و الماس کنم براتون پس نگران نباشیدمن هیچ نیازی به اکانت شما ندارم پس خیالتون راحت باشد

اگه خوشتون اومد میتونید از من درخاست اموزش کنید پس از مشاهده هک در اکانت خودتون

با تشکر

اینم هک کردن سکه و الماس برای اولین نفر که انجام دادم در این وبلاگ
Image and video hosting by TinyPic

کسب درآمد
برچسب‌ها:

سلام

گول اين كسايي كه ميگن مستر90 و هك كرديم و نخوريد

الكي هست.من اينجا راه خوبي رو ميگم-امتحان كنيد جواب ميگيريد

.

.

راه پولدار شدن:

اول به شماره ي 9099070360 تماس بگيريد

كد كاربري ميخواد

كد:3831178

بزنيد
بعد 4 دقيقه پول شمارش هنگ ميكنه
و نام تيم ميخواد اسم تيم خود را بگوييد توجه كنيد كه شفاف بگوييد كه بفهمد بعد از چند ثانيه به تيم شما وارد ميشود.
توجه                 توجه

اين را بدانيد كه حداگثر 90 الماس است

اگه جواب نگرفتيد دوباره امتحان كنيد

چون خيلي هاي ديگر همين كار رو ميكنن

 

شما ميتوانيد فقط با تلفن منزل خود زنگ بزنيد اگر با موبايل(تفلن همراه) زنگ بزنيد پولشمار هنگ نميكند

 

 

3831178

کسب درآمد
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:الماس رایگان, الماس رایگان مستر90, هک الماس مستر90, | 17:5 | نویسنده : Admin |

شما میتوانید قدرت بازیکنان خود را تا هرسقفی افزایش

دهید فقط توجه داشته باشید که روزانه میتوانید با استفاده

ازایننرم افزار هر بازیکن را 300 دقیقه تمرین دهید.

هزینه استفاده از این نرم افزار : 5 الماس

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

برای دانلود هر نرم افزار ابتدا الماس مورد نظر را به تیم

مستر 90.0 هدیه دهید و پس از هدیه رمز

برای شما ارسال میشود.



برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 12 تير 1393برچسب: هک قدرت بازیکنان مستر90, قدرت بازیکنان مستر90, بالا بردن قدرت بازیکنان مستر90 , | 17:3 | نویسنده : Admin |

شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار استادیوم خود را که

عامل اصلیپول در آوردن است یک درجه ارتقا دهید مثلا اگر

استادیوم شما سطح E هست با استفاده از این نرم افزار آن

رابه سطح D برسانید.

هزینه استفاده از این نرم افزار : 3 الماس

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

برای دانلود هر نرم افزار ابتدا الماس مورد نظر را به تیم

مستر 90.0 هدیه دهید و پس از هدیه رمز

برای شما ارسال میشود.



برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:ارتقا استادیوم, ارتقا استادیوم مستر90, هک ارتقا استادیوم مستر90, | 17:1 | نویسنده : Admin |

شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار روحیه تیمی خود را

همیشه %100نگه دارید یعنی هر شب بعد از ساعت 12

روحیه تمامبازیکنان %100 میشود.

هزینه استفاده از این نرم افزار : 3 الماس

کسب درآمد
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:روحیه بازیکنان, روحیه بازیکنان مستر90, هک روحیه بازیکنان مستر90, | 17:1 | نویسنده : Admin |

شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار انرژی تیمی خود را

همیشه %100نگه دارید یعنی هر شب بعد از ساعت 12

انرژیتمام بازیکنان شما%100 میشود.

هزینه استفاده از این نرم افزار : 3 الماس

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

برای دانلود هر نرم افزار ابتدا الماس مورد نظر را به تیم

مستر 90.0 هدیه دهید و پس از هدیه رمز

برای شما ارسال میشود.



برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 12 تير 1393برچسب: انرژی بازیکنان, انرژی بازیکنان مستر90, هک انرژی بازیکنان مستر90 , | 16:57 | نویسنده : Admin |

شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار پول خود تا هر

سقفی تعیین کنید ولی توجه داشته باشید که با هر بار

استفاده از ایننرم افزار میتوانید تا سقف 20 میلیون به پول

خود بیفزایید.

هزینه استفاده از این نرم افزار : 4 الماس

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

برای دانلود هر نرم افزار ابتدا الماس مورد نظر را به تیم

مستر 90.0هدیه دهید و پس از هدیه رمز 

برای شما ارسال میشود.



برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 12 تير 1393برچسب: پول رایگان مستر90, هک پول مستر90, ثروتمندی مستر90, | 16:48 | نویسنده : Admin |

با استفاده از این نرم افزار میتوانید الماس های خود را بی

نهایت کنید. (برای کسانی که امتیاز بالای 500 دارند)

نکته : فقط برای استفاده از این نرم افزار نیاز به امتیاز بالای500 دارد

ولی بقیه نرم افزار ها حتی با امتیاز 0 هم قابل استفاده است!!!

فیلم آموزش کار با برنامه الماس رایگان ــ دانلود ــ

دانلود خود نرم افزار در ادامه مطلب

برای دانلود این نرم افزار ابتدا باید 10 الماس به

تیم مستر 90.0 هدیه دهید تا رمز عبور 

ادامه مطلب را دریافت کنید.

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

برای دانلود هر نرم افزار ابتدا الماس مورد نظر را به تیم

مستر 90.0هدیه دهید و پس از هدیه رمز 

برای شما ارسال میشود.



برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 12 تير 1393برچسب: الماس رایگان, الماس رایگان مستر90, هک الماس مستر90, | 16:44 | نویسنده : Admin |
 
لینک تصحیح شد
 
از بین رفتن ارور 403
سلام دوباره بعد از 3 ماه غیبت برگشتیم 
 
واسه دامنه سایت یاهو عذر میخوام دامنه نداشتم
 
 
 
 
 
 
 
میتونید جیمیلتون هم با یاهو بزنید ولی احتمالش 10 درصد به 90 است احتمالش خیلی میاد پایین در ضمن @gmail نیز لازم است و دوباره باید برید تو gmail.com و لاگین شوید
ببخشید یه خورده پیچیده شد
 
 
 
دیگه نیازی به فعالسازی دوباره لینک نیست فقط رمز ایمیل رو توی لینک بزنید
 

من بالا خره تونستم سایت مستر90 رو هک کنم و بتونم تیم خودم رو میلیاردر کنم گفتم تا به شما هم یاد بدم 

 
 
من خودم این روش که الان توضیح میدم هک نکردم ولی برای شما صفحه ای رو ساختم که به آسانی بتونید هک کنید
 
(((((برای این کار من نه از شما رمزتون رو میگیرم نه ایمیلتون))))  فقط باید به یک آدرس برید تا از اونجا ربات مستر 90 هنگ کنه
 
برای شروع به صفحه ای که در آخر مطلب نوشته میشه برید و در آنجا با همان ایمیلی که توی مستر 90 تایید کردید میریدو وارد ایمیل خود شوید و به سراغ لینک فعال سازی که ابتدا بازی براتون ارسال شد برید و روی لینک کلیک کنید و پس از 2 الی 6 روز و با این کار ربات پول پرداز مستر90 هنگ میکنه و شما رو صاحب ملیارد ها سکه و هزاران الماس میکند
عکس تیمی که با این روش تست کردم رو میگذارم 
اگر به من اعتماد ندارید کلمه امن تعیین کنید.
من نتیجه گیری رو به عهده ی خودتون میگذارم اگه شما اعتماد نکنید رقیب های شما ملیاردر میشوند
 
 
به دلایل امنیتی از گذاشتن اطلاعات تیم معذوریم زیرا مدیران مستر90 با کوچک ترین اطلاعاتی از تیم حتی اسم بازیکن و تاریخ ورود تیم را شناسایی میکند
 
 
آدرس سایت برای ایمیل های یاهو:
 
 
 
 
 
 
 
 
((((اگر در باز کردن لینک دچار مشکل شدین به این لینک مراجعه کنید))))
 
کسب درآمد
برچسب‌ها:

.: Weblog Themes By SlideTheme :.